23 listopada 2015

MOJA KSIĄŻKA ❤️

Od ponad roku piszę blog na swojej własnej domenie. Nie ma mnie na blogspocie zupełnie. Dziś weszłam z ciekawości sprawdzić, czy ktoś tu jeszcze zagląda.. patrzę a tu 1890 wejść w ostatnim miesiącu.
Kochani, przeniosłam się na onamasile.com
Nie zrezygnowałam i wciąż piszę bloga. Proszę zróbcie sobie aktualizacje w obserwowanych. Można  na mojej stronie zapisać się również do Newslettera, i otrzymywać na maila powiadomienia o nowych postach. Ale skoro już tu jestem i piszę... to nie mogę ominąć okazji i nie napisać wam, że właśnie wydałam swoją pierwszą książkę :)
Zapraszam na nowy blog po szczegóły!

www.onamasile.com




Poniżej instrukcja od twórcy strony, jak dodać nowego bloga do obserwowanych:

Witam wszystkich zainteresowanych dodaniem bloga do obserwowanych, mi się udało więc wszystkim też powinno się udać. Wchodzimy na bloggera -> Lista czytelnicza -> Dodaj -> wklejamy adres kanału rss bloga czyli http://www.onamasile.com/feed/ i zatwierdzamy, jeśli wyskoczy komunikat o braku kanału klikamy na „Zarządzaj” (po prawej stronie koło zębate) i tam dodajemy ponownie ten adres (na na samym dole listy jest przycisk DODAJ) W razie problemów proszę o kontakt, jako twórca bloga chętnie pomogę, wszelkie zapytania proszę kierować na kontakt@zoomgeestudio.com    
WordPress ma trochę inną strukturę jeśli chodzi o kanał rss, ale myślę że ta instrukcja powinna pomóc. Pozdrawiam.

3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)